Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΑΤΑΡΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

Στείλετε στο leonidasorf@gmail.com ένα κομμάτι από κάθε νέα έκδοση σας και θα το αναρτώ .

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

«Το ποιο αγαπημένο μου , από τα ποιήματα μου!!»

 
Ανοιχτή πρόσκληση σε κάθε φίλο μας στο Patari logotexnon
Ξέρω πόσο σας είναι δύσκολο  να ξεχωρίσετε ένα από τα ποιήματα σας ως το πλέον αγαπημένο σας !!  Αν σας παρακαλούσα όμως , και σας παρακαλώ , να μας κάνατε  τη μεγάλη χάρη και να  στείλετε στη διεύθυνση leonidasorf@gmail.com  αυτό σας το ποίημα , με την ένδειξη πως είναι «Το ποιο αγαπημένο μου , από τα ποιήματα μου!!» ή  έστω γράψετε πως είναι ένα από τα αγαπημένα μου ποιήματα μου. Ευχαριστώ για τη βοήθεια σας με πλήρη συναίσθηση ότι αυτό που σας ζητούμε δεν είναι καθόλου εύκολο για κανένα ποιητή . Μάλιστα όταν ζήτησα κάτι παρόμοιο από φίλο ποιητή μου είπε ! Ένοιωσα καλέ μου φίλε σαν να μου ζήτησες να ξεχωρίσω  στην αγάπη μου ένα από τα παιδιά  μου .Παρά ταύτα σας παρακαλώ να προσπαθήσετε Και να μας το στείλετε .
 Μάλιστα θα ήμουν διπλά ευτυχής και  θα σας έμενα διπλά υπόχρεος  αν παράλληλα στέλνατε και άλλο ένα ποίημα σαν («το ποιο αγαπημένο σας»  από όσα έχουν δημοσιεύσει άλλοι Φίλοι μας στο Facebook στο Patari  Logotexnon !!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: