Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΑΤΑΡΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

Στείλετε στο leonidasorf@gmail.com ένα κομμάτι από κάθε νέα έκδοση σας και θα το αναρτώ .

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Η Αμφιβολία μου ( Δημητρίου Μποσινάκη Ψυχιλόγου )

Η Αμφιβολία μου υπό , Δημητρίου Χρ. Μποσινάκη Ψυχολόγου έγκριτου μέλους της Εθνικής Ακαδημίας της Αμφιβολίας : ,,,,,,,,,,,,,,,........................ Αμφιβάλλω και δεν θυμάμαι αν και πριν από δέκα περίπου χρόνια έτσι το ίδιο με ζάλιζαν τα πράγματά της καλής μου πατρίδας . Αμφιβάλλω για την νοημοσύνη μου , που ακόμα δεν καταλαβαίνω αυτό που κάνουν οι άρχοντες της χώρας μου και πολλοί συμπολίτες μου . Αμφιβάλλω για μένα καθώς καθώς βλέπω να γελάνε οι φίλοι μου και απορώ : είναι αυτοί χαρούμενοι ή τάχουν χαμένα . Αμφιβάλλω με την αμφιβολία μου , ενώ θα έπρεπε αυτό να με κάνει ράκος , τώρα να τα περνάω όλα ντούκου λες και είναι αναμενόμενα . Αμφιβάλλω και τα βάζω με εμένα , που ακόμα επιμένω πολλά στην ζωή μου να τα θεωρώ ακόμη αυτονόητα . Αμφιβάλλω και αναρωτιέμαι μήπως αυτό είναι απλώς μια σύγχυση και δεν είναι μια - όπως λέμε - στην πράξη αποδιοργάνωση . Αμφιβάλλω και ζηλεύω γι΄ αυτό φίλο ποιητή , που γελώντας μου λέει , “ γράφτα όλα στα παπούτσια σου και διάβαζε μεθώντας , ποιήματα . Αμφιβάλλω για την εμπιστοσύνη που πρέπει να έχω στον λαό μας , που γελάει στις κηδείες και κλάμματα τούρχονται στους γάμους . Αμφιβάλλω για αυτούς που λένε “ πάντα εμπιστεύομαι τον λαό μου !” τώρα ….. ή δεν ξέρουν τι λένε ή χυδαία τον εμπαίζουν . Αμφιβάλλω με το μυαλό μου . που δεν μπορώ να εννοήσω που οι φίλοι μου μου λένε “ όλα τούτα όπως πάνε τελικά καλά θα πάνε “ Αμφιβάλλω καθώς μου λέει φίλος μου Χαλανδριώτης “ Τίποτα δεν θα κερδίσεις καθώς οργίζεσαι εντόνως!” Αμφιβάλλω που αρνείται φίλος γκαρδιακός να βλέπει πως μπορεί και θεραπεία να μου φέρνει η οργή μου . Αμφιβάλλω μ΄ αυτούς που λένε και συχνά μας το τονίζουν “ Η Ιστορία κύκλους κάνει , μια εμπρός και μία πίσω …. Αμφιβάλλω και δεν θέλω να πιστεύω πως γυρνάνε κάθε τόσο πίσω πάλι και ξανά να κλέβουν την δουλειά τ εργάτη . Αμφιβάλλω καθώς ακούω τον Πελία κυνικά να μουρμουρίζει , από τα παλιά τα χρόνια , φίλε έτσι πάντοτε συμβαίνει . Αμφιβάλλω και δεν το θέλω , που ακόμη και ο προφήτης για “ υπόλειμμα “ και οι άνθρωποι “ λίγοι πάντοτε θε να΄ναι ! Αμφιβάλλω που αμφιβάλλω , και ίσως τούτο να είναι κάτι , κάτι σαν ελπίδα , κάτι σαν το Άλφα και το Ωμέγα ! … Δημήτρης Μποσινάκης : Κλινικός Ψυχολόγος , Ποιητής , Διηγηματογράφος ,Δοκιμιογράφος και κριτικός ।Μέλος της Εθν Εταιρείας Λογοτεχνών . Καλός και αγαπητότατος φίλος μου ο Δημήτρης : Έφυγε από κοντά μας με τις αμφιβολίες του , όπως θα τον ακολουθήσω κι εγώ με τις αντιρρήσεις και τις βεβαιότητες μου .

Δεν υπάρχουν σχόλια: