Translate

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΠΑΤΑΡΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ

Στείλετε στο leonidasorf@gmail.com ένα κομμάτι από κάθε νέα έκδοση σας και θα το αναρτώ .

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Τι ακριβώς είπε η Κική Δημουλά για τους Μετανάστες .


Όχι πως είπε και τίποτα σπουδαίο αλλά νομίζω πως δεν δικαιούται  λόγω της θέσης της να λέει πράγματα που ούτε εγώ  θα τα έλεγα ! Μόνο αυτό .
Με αυτό τον τρόπο σχολίασα αυτά που είπε η κυρία Δημουλά σε μια περιήγηση για Κυψελιώτες στην Κυψέλη . Κυψελιώτισσα και η ίδια , απεύθυνε ένα λόγο στους συμπολίτες της γεμάτο από τις μνήμες της από την ζωή της στην Κυψέλη . Όσα είπε κατά την γνώμη μου , αν τα είχα πει εγώ ή όποιος άλλος , κανένας δεν θα τα χαρακτήριζε  σαν ρατσιστικά . Όμως η κα Δημουλά δεν είναι σαν τον καθένα μας και όπως σχολίασα αλλού το περιστατικό με την κυρία Δημουλά ..  «Δικαία ή άδικα , δεν θα το πω εγώ , πολλοί  την περιμένουν στη γωνία την κυρία Δημουλά , και η ίδια  θα πρέπει να εκφέρει δημόσια λόγο με μεγαλύτερη προσοχή και όχι  με την ίδια άνεση που θα το έκανα εγώ . Την απομαγνητοφώνηση των ρηθέντων της αν και την έχω δεν θα τη δώσω εδώ .» Έτσι έγραψα σε εκείνο το σχόλιο ! Ναι δεν θα την έδινα σε ένα σχόλιο αλλά επειδή ο θόρυβος γύρο από αυτό το ζήτημα συνεχίζει τόσο σε εφημερίδες όσο και στα blogs ,  όσους  φίλους μου θέλουν να έχουν ιδίαν αντίληψη και άποψη για τα λεχθέντα της , θα τους παραπέμψω στην ηλεκτρονική  διεύθυνση http://www.madata.gr/epikairotita/social/272109.html  όπου δημοσιεύεται  ότι  ακριβώς είπε η Κυρία  Δημουλά γενικά για την Κυψέλη και ειδικά  για τους Μετανάστες .
 


Δεν υπάρχουν σχόλια: